Leutige Tullepetaone, beste Muzikanten, Via dit reglement willen wij jullie informeren over een aantal zaken rondom en tijdens het liedjesfestival.
De loting zal zoals altijd dit jaar weer plaatsvinden om ongeveer 20.00. De zaal is al om 19.30 uur open.
Net als vorig jaar zal de loting door de Stichting carnaval Roosendaal op het podium plaatsvinden bij de start van het
liedjesfestival.
De eerste deelnemer speelt om 20:30 uur! Zorg dat je allemaal op tijd en zo compleet mogelijk aanwezig bent; dat is ook wel zo leutig voor de eerste deelnemers!
Elke band heeft maximaal 5 minuten speeltijd, waarin gelijk het nieuwe nummer gespeeld wordt. Er is geen ruimte voor een ‘inspeelnummer’.
Het programma wordt afhankelijk van het aantal deelnemers verdeeld in blokken. Na elk blok is er een korte pauze gevuld met live-muziek in de zaal, waarvoor de bandjes nog later benaderd worden. De starttijden van de blokken worden duidelijk aangegeven bij de loting.
De winnende band mag het winnende lied nog éénmaal spelen gevolgd door een kort optreden (max. 15min.), waarin de zaal helemaal op z’n kop wordt gezet!
Let op! De winnaar dient op 20 november om 10.00 uur in vol ornaat aanwezig te zijn bij de fotostudio van Bram Visser in de Raadhuistraat 97 te Roosendaal. Vanwege planningstechnische redenen en voor cd duidelijkheid van de foto voor de cd mogen hierbij enkel de muzikanten (of echte leden) bij aanwezig zijn. Dus geen aanhang, kinderen, opa’s oma’s achterkleinkinderen, buren, burgemeester etc. Communiceer dit goed met aan alle bandleden.
De overige data voor muziek- en video-opnamen worden op een later moment gecommuniceerd.
Wij hopen dat u deze mededelingen zoveel mogelijk deelt met uw medebandleden.
Met vriendelijke groet,
De organisatie van het liedjesfestival 11-11
Vragen kunt u stellen via e-mail aan muziek@tullepetaonsnieuws.nl